utorak, 15. svibnja 2012.

kako se posluje na internetu?


 Internet je nastao kao alat vojnih i akademskih krugova, ali se u međuvremenu posve isprepleo s našim svakodnevnim životom i radom, a taj će trend i dalje jačati. Za posao, zabavu, informacije ili kupovinu - internet je postao neizostavan dio našeg života. Izuzetan rast interneta u velikoj su mjeri potaknule poslovne primjene i potrošači. Internet je postao jedno od glavnih mjesta na kojima tvrtke posluju i na kojima se svake godine obavi kupoprodaja usluga i roba u vrijednosti od nekoliko milijardi dolara. Tisuće tvrtki koriste internet za oglašavanje i prodaju svojih proizvoda, a mnogi ljudi kupuju stvari iz svoga doma ili s radnog mjesta, bez odlaska u trgovine. Internet možete koristiti za kako smo već rekli za pregledavanje kataloga i elektroničku kupovinu, za kupnju i prodaju dionica, hipoteka i osiguranja, pa čak i za sudjelovanje u elektroničkim aukcijama. Tvrtke pronalaze načine kojima će ne samo ostvariti elektroničku prodaju, već i povezati te elektroničke transakcije sa svojim internim računalima i knjigovodstvenim sustavima. Tvrtke sve više koriste internetsku tehnologiju za stvaranje privatnih korporacijskih mreža koje se nazivaju intanetima. Intraneti se koriste u razne svrhe, primjerice za e-poštu, grupne kreativne rasprave, grupno planiranje, pristup korporadcijskim bazama podataka i dokumentima, videokonferencije te kupoprodaju roba i usluga. Intranet je od ostatka interneta odvojen vatrozidom- kombinacijom hardvera i softvera koja sprječava neovlašten pristup internetu. Zaposlenici tvrtke mogu pristupiti intranetu i koristiti njegove resurse, ali vatrozid priječe ulazak uljezima. Intraneti koriste kombinaciju komercijalnog softvera, primjerice web-preglednika, i prilagođenog softvera, kao što su alati za postavljanje upita bazama podataka. Budući da se intranetske mreže temelje na standardnim protokolima uvijek ih se može brzo ažurirati najnovijim dostignućima na području mrežnih tehnologija. Ključno svojstvo softvera za radne skupine jest omogućiti ljudima da prijeđu granice jednostavne komunikacije i zajednički rade na dijeljenim dokumentima. Jedno od osnovnih kategorija softvera za radne skupine naziva se softver za razmjenu poruka - to su programi koji omogućuju javno sudjelovanje u grupnim raspravama. Softver za razmjenu poruka na intranetu osobito korisnim čini način njegove integracije s ostalim internetskim  intranetskim tehnologijama. Malo složenije aplikacije jesu one za održavanje videokonferencije. Takve aplikacije zahtjevaju da sudionici imaju video kamere priključene na računalo te hardver i softver koji računalima omogućuje slanje i primanje zvuka i glasa. Dok sjede za svojim računalima korisnici se mogu međusobno vidjeti i razgovarati. Srodna tehnologija naziva se softver za komentare. Softver za komentare omogućuje korisnicima da, sjedeći za vlastitim računalom vide što se prikazuje na računalu neke druge osobe na intranetu. To znači da osobe na istom intranetu- bez obzira nalaze li se na različitim krajevima države mogu jednostavno komentirati rad svojih kolega. Više detalja možete pronaći na ovoj web stranici! Pozdrav ;) www.123helpme.com/view.asp?id=71550 

Nema komentara:

Objavi komentar